Regler for genåbning

I forbindelse med genåbningen af Danmark, har vi også fået lov til at åbne forsigtigt op igen.

Der er dog lidt restriktioner vi skal følge, samt nogle tiltag vi er nødsaget til at lave.

• I første omgang, er det muligt for børn og unge under 18, igen at deltage i badmintontræningen, disse er fritaget for Coronapas. Her er det tilladt at være optil 25 personer i hallen, inkl. træner.
  • Det er også muligt for medlemmer i alderen 70 og opefter, at tage del i træningen om mandagen, der dog er rykket til tidsrummet: 16.00 – 17.00, det er dog krav om Coronapas. Her er det tilladt at være optil 10 personer, inkl. træner.
  • For at kunne deltage i træningerne, er det et krav at man er medlem, og har betalt sit kontingent, da det kun er organiseret idræt der må åbne op nu.
  • Der er stadig krav om brug af mundbind, børn under 12 år er dog fritaget fra dette.
  • Vi beder alle forældre om, at afhente jeres børn udenfor, da det ikke på nuværende tidspunkt er muligt at afhente børn indenfor.

Vi kan forhåbentlig snart åbne op for resten af vores fantastiske badmintonklub, efter alt at dømme, vil dette ske fra 6. maj.

Vi glæder os alle meget til at se jer allesammen igen.

De bedste ønsker om en lys fremtid.

Humlebæk Badminton Klub